Känner bebisen ibland :)

Har börjat känna bebisen lite smått ibland :) Så himla mysigt! Lär dock dröja innan det känns mer ordentligt oc regelbundet!

Annars mår jag bra, har dock en förkylning som inte ger sig men hoppas den är veck innan julafton iaf! Märker tydligt att jag blivit hungrigare nu, kan äta ordentligt sen efter en stund kan jag äta igen! Dessutom kissar jag mycket oftare, behöver dock inte gå upp på natten, men om ja går på toa innan jag sover måste jag gå direkt när jag vaknar.

Snart går jag in i v.17 med :) På måndag är det precis 3 veckor kvar till det stora ultraljudet! Jag längtar som en tok! Hoppas att man får reda på om det är en liten flicka eller pojke!


Kommentarer
Postat av: Jessica ♥ Gravid

SV: Vi har rutin ultraljud i typ v. 19 och 33 här sen första UL blev jag flyttad så mkt att jag var tvungen att komma tillbaka 3 veckor senare. Plus att jag fått se henne 2 gånger på sjukhuset för jag har åkt in pga. min njure har klyddat.

Så det är därför :)

Postat av: sarah med bebis i magen .

heej du. jag kände av fösta gånge i vacka 11 att bebisa röde sig . det var myss men nu när bebisa börja sparka mycket blir man öm imgen . och kan få sig en och annan spark på rednem. inte skönt .

2010-12-20 @ 08:59:08
URL: http://respekteravar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback