Bvc - 2månader & 1vecka

Dagens bvc-besök gick inge vidare, min lilla pluttis har gått ner 10g! Han måste verkligen upp nu. Sist vi var där (i måndags) hade han inte gått varken upp eller ner. Sen han föddes har han nu gått upp 1070g.

Ska börja mata oftare samt ge ersättning efteråt. Men självklart är ju ersättningen mjölkbaserad så nu har han ondare i sin lilla mage :( Tycker så synd om min lilla sötnos. Ska tillbaka till bvc på fredag morgon för att se om han har gått upp något, men jag måste endå ringa imorgon om ersättningen för att se om det är ok att vi testar en mjölkfri.

Skillnad sedan födsel/förra gången:
Huvudomfång:
+3 cm/ +0,5cm
Vikt: +1070g / -10g
Längd: +5,5cm / +0,8cm

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh lilla pluttisen :( hoppas det är okej att ni testar en mjölkfri! Pussa på lilla trollet från moster!

Postat av: Sandra

Hejsan. Jag gav lillan mjölkfri ersättning. Det är ingen skillnad i näringsvärde. Kram Sandra

2011-08-11 @ 12:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback