Provkörning och pass :)

Passade på att ta det lugnt imorse, klev inte ur sängen förrän kl. 08.45 :) Skönt o ligga lite längre iaf, bruakr ju bli att jag är rastlös efter matning vid 07 o går upp då. Åt frukost och gjorde oss klara för att sedan ta bussen in till stan för att provköra en bil, provkörde en Renault Megane Kombi från 2011 :) Riktigt härlig bil att köra och gott om utrymme, får se om det kanske blir en sån vi köper.

Sen åt vi lite lunch innan vi gick tillbaka till centrala stan, där skulle Robin in o skriva på ett papper på arbetsförmdelningen o sen åkte jag o mötte syster på Polisen där hon skulle fixa pass o behövde mig som bekräftade att hon är hon ;)

Sen blev det en rätt grundlig genomgång av affärerna på stan, köpte en kjol till i vinter och en klänning som jag troligen ska ha på Melvins dop, lägger in bilder imorgon. Syrran var så söt att hon köpte ett par byxor och 2 par vantar till lillprinsen!

Melvin älskar att "prata" nu ocgh gör det varje dag nästan hela tiden, sen ska han vruida på huvudet mkt och se sig omkring då han är väldigt nyfiken på omvärlden. Dessutom så vill han nästan alltid stå upp med stöd i mitt eller Robins knä alternativt sitta så han ser mycket.

Ikväll blev det tacos till middag och efter det betalade jag lite räkningar, tråkigt men nödvändigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback