Småfix och smågnäll...

Dagen började vid 8-9 tiden för oss då jag o Melvin myst i sängen en stund först. Robin var redan på jobbet sedan länge då han började kl 5 imorse. Gick upp o satte oss lite vid datorn samt lekte lite :)

Därefter var det matning och så endel smågnäll från Melvin medans jag försökte fixa iordning lite på rummet samt kopiera foton på datorn till externa hårddisken så jag kunde radera dem från kamerans minneskort.

Gav bara ersättning vid senaste målet o han åt hela 75 ml :) Duktigt för att vara min lilla pojke, så han har säkert gått upp mer nu tills på tisdag! Har sen efter det tagit lite kort på rummet som snart kommer upp här på bloggen samt försökt beställa bäddset men hemsidan jag försöker beställa ifrån fungerar inte som den ska för tillfället så får försöka imorgon igen.

Skulle ha sett film igår men klockan blev för mycket eftersom Robin behövde sova tidigt. Förhoppningsvis ser vi på filmen ikväll istället. Kommande veckan är det lite diverse som ska göras, tisdag är det läkarbesök med Melvin samt åka till stan och träffa min mamma, onsdag dietist besök i stan och fredag ska jag till tandläkaren som också är i stan. Däremellan ska vi väl försöka vara hemma o mysa o städa lite.


I byxor jag hade som liten med nallen han fick av sin gammelfaster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback