Fredag - Söndag = Helgen

I fredags blev det lite blandad kompott, Robin var ledig på förmiddagen så då röjde vi rejält här hemma samt flyttade på Melvins säng, så nu sover han precis utanför vårt rum. Sen på kvällen så jobbade Robin så jag o Mevin myste ensamma o så blev det sen mysmiddag ner robin kommit hem. Åt tacos :)

Igår lördag så åkte vi till stan för att byta ut löekpanelen som satt på Melvins gåstol då den hade blivit konstig, o så fick vi en ny såklart, sen passade vi på att fixa lite småsaker på Gränby C också. Dock försökte vi skynda oss efterosm det är så jukt mycklet folk där på helgen och extra mycket nu innan jul. Väl hemmaq blev det att fästa kardborreband på melvins matstol så att stolsdynan ska sitta bättre. Lagade middag tillsammans samt bakade en saffranskaka.

Idag har vi först haft en stöknatt då Melvin skrek o va ledsen i typ 1h, verkar som han hade magknip. Sen var det bara sätta igång med städning eftersom att min syster o mamma samt pappa mfl. kom och fikade på eftermiddagen då jag fyllde år 1 dec men det passade inte med fika då. Har fått endel presenter med, Fotoredigeringsbok för mitt photoshopprogram, presentkort på Ikea, Napplåda till melvins nappar, tidiogare fick jag bland annat spel och en kokbok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback