Sista advent!!

Igår hände inte mycket mer än att vi hade en mysdag hemma och passade påa tt baka ut lite fler pepparkakor, sen på kvällen tog vi det bara lugnt.

Imorse satt vi först i sängen och tittade på tv innan vi klev upp, sen blev det frukost o så sätta igång med saffransbulls/lussekatts bak, gjorde iordning en deg som jag sen delade i två. Hälften blev till lussekatter och hälften till saffransbullar med vanilj. Har också fikat med alla ljus i adventsljusstaken tända, känns helt sjukt att det nu är mindre än 1 vecka kvar tills julafton och mindre än 2 veckor kvar tills nyår! Detta året har gått så fort!

Längtar mer till julen nu när vi har vår guldklimp här, vill att han ska få uppleva lika mysiga jular som jag gjorde som liten. Han lär dessutom bli överöst med paket, både från oss och andra! Nu har vi också fått lite snö så det känns lite mer juligt ute iaf, har mest känts som höst innan!

Har hunnit med att spela lite på mitt nya Sims 3 som jag fick av Robin i födelsedagspresent också :) Ikväll ska vi äta lax med potatis till middag och sen blir det bara allmänt mys. Kanske blir en kopp glögg med samt lite pepparkakor och ädelost till det :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback