Tankar om Melvins utseende :)

Har funderat sen det att vi fick veta att det är en liten Melvin vi väntar, på hur han kommer se ut.. Har en känsla av att han kommer ha blondt hår och blåa ögon :) Eftersom både jag och robin har blåa ögon och är blonda från början. Tror han kommer vara ganska lång och smal när han föds.

Tror inte att han kommer ha mycket hår då han är bebis, eftersom varken jag eller Robin hade det :) Så om 4½ månad får vi se om jag tror rätt ;) Oavsett om jag har rätt eller inte kommer han vara lika fin endå :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag längtar efter Melvin, ahh kan inte tiden gå lite fortare :)

Postat av: Marie

Vi ska troligen köpa min syster Peugeot 307 kombi från 2003 =) Får ett bra pris och det är en bra bil! Min sambo ska bara provköra den - men först måste vi få hem alla papper på att han fåår provköra den ;)



Känns som det är så lång tid kvar! Men egentligen, om 4 månader ska jag sluta jobba, sen går man ju bara i väntans tider och njuter av studenter och sommaren=) Melvin är så fint namn!

2011-01-30 @ 18:28:14
URL: http://ivantanpaliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback