Gårdagen :)

Igår var det riktigt tråkväder hela förmiddagen = mulet och regnigt. Skulle åka in till stan vid 13 för att träffa Robin som kom från jobbet. Gick runt en sväng och köpte reseguide och växlade lite pengar till pund inför London resan. Är ju bara 1 vecka tills vi åker nu!

Efter vi var klara med det så åt vi lite och så gick vi till stadsbiblioteket och satte oss ett tag, deras barnavdelning är riktigt mysig och det finns även föräldrartidningar där att läsa. Strax innan 16 gick vi till Åhlens där vi träffade några andra mammor och en blivande pappa som jag kommit i kontakt med genom ett forum på familjelivs hemsida :) Köpte med oss fika och gick till stadsparken och hade det trevligt ett par timmar :) Kul att träffa lite nytt folk. Melvin skötte sig så bra hela tiden och charmade dem alla som vanligt ;)

Tog bussen hem sen och kände att jag var bra trött i ryggen, väl hemma blev det att vila en stund innan det blev till att äta lite middag. Beställde från pizzerian och jag tog en räksallad eftersom det var det enda jag kunde vara säker på var mjölkfritt.

Efter det blev det lite fotande och fick till ett par söta bilder med pappas särbos hund och melvin :)






Kommentarer
Postat av: Johanna

Han är jätte söt och ni är super lika!

2011-07-31 @ 12:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback