Klippning..

Natten till idag var allt annat än rolig, Melvin ville inte alls sova utan skrek o gnällde i princip hela natten :/ Tyckte så synd om honom för vi kunde inte göra annat än de vi gjorde dvs. mata, byta blöja, mysa o gå runt. Tillslut somnade han nån timme iaf.

Åkte till stan för att jag skulle klippa mig, välbehövligt då mitt hår växer som ogräs nästan ;) Så skönt efteråt, och självklart drog min lila prins blickarna till sig när vi var där :)

Sen gick vi till en affär i stan och köpte lite papper till de kommande dopinbjuningarna, tror jag har allt som behövsd men det märks väl sen när jag börjar göra dem :) Är ca 3 mån kvar till dopet men de tar sin lilla tid att göra korten och sen vill jag vara ute i godtid eftersom det finns släktingar även en bit i från oss.

Innan vi åkte hem igen blev det varsin macka på subway till lunch, så gott! Sen har vi bara varit hemma och myst, grillade till middag.

Ikväll ska jag bara se lite serier och mysa med min lilla sötnos <3 Hoppas på en bättre natt nu i natt. Imorrn är det bvc som gäller för vägning och mätning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback