Varm dag

Dagen idag har varit varm om man säger så, orkade inte ut på förmiddagen utan var inne och myste då Melvin helst ville vara i famnen hela tiden. Tittade på Skilda världar och tog det lugnt. Provade "havregurt" till frukost, men det var superäckligt så jag får helt enkelt äta annat i fortsättningen. Förhoppningsvis är det inte mjölken som ställer till det men det är ju värt att prova om han får mindre ont.

Vid lunchtid kom Robin hem från jobbet så då passade vi på att äta lite och sen gick vi på en liten promenad, skönt att komma ut iaf :) Melvin var superglad innan vi gick ut, han låg och skrattade och log när vi pratade med honom <3 Han är bara för underbar, varje leende gör mig alldeles varm i hjärtat! Min fina son!

Ikväll blev det bara lite enkel mat och så mys framför tvn och datorn.

Bjuder på en bild från promenaden på min lilla sötnos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback