En gravidlista :)

Hitta en lista på nätet som jag tänkte fylla i :)

Graviditetssymtom:
- Mensen ca 1 vecka, Grym huvudvärk och trötthet

Positivt gravtest i v. :
- ungefär 6

När jag berättade för….

Mamma/Pappa:
- Mamma samma dag o pappa ca 3 veckor senare efter första ultraljudet (vul)

Bästa kompisarna:
- Olika.

Resten:
- Olika

Vår barnmorska hette:
- Karin :)

Mat jag fastnade för:
- Lussekatter i början o Glass på slutet men annars inget speciellt

Mat jag spydde av:
- Inget speciellt, men blev grymt äcklad av basmati/jasminris, särskilt lukten

Illamåendet började:
- v7/8

Och slutade:
- ca v9/10

Första mammakläder:
- Ett par Jeans

Första bebisprylen:
- 3 pack bodys från H&M :)

Första sparken:
- v. 18

Namn:
- Melvin.

Vad har hänt med min kropp?:
- Större bröst, svullen i slutet o så magen då ;)

Konstiga saker jag gjorde:
- ?

Kommentarer jag fått:
- Många, en vanlig var att min mage var liten

Konstiga råd jag fått:
- Att inte köpa saker innan bebisen kommit

Värsta minne:
- När jag fick träffa en puckad läkare

Bästa minne:
- Så många, men första ultraljudet för underbart & det andra såklart!

Kommentarer
Postat av: Marie ✿ BF 26 juli

Tack så mycket :) Och grattis till lilla Melvin! :)

Postat av: Felicia - 18 år & lyckligt gravid

sv: Det tror jag säkert! :) Haha, vi ska åka dit nästa sommar - då jäävlar, med ren svenska :D

2011-06-27 @ 23:20:43
URL: http://feliciasbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback