Melvins andra vecka!

Idag fyller ju lillprinsen hela 2 veckor!! Helt sjukt ju, min lilla bebis har redan blivit 2 veckor.

Under veckan har han blivit starkare i nacken och kan lyfta upp huvudet när man håller honom. Han har också gått upp bra i vikt så nu väger han 3560g. Han har åkt tåg för första gången och då var han toppenduktig.

Han är mer vaken i perioder och har sin sovperioder också. Han har börjat titta mer och kollar ofta mot mig när han är i någon annans famn. Han är fortfarande lika snäll och gillar verkligen att åka i vagnen ute, då brukar han somna.

Klädstorlek: 50
Viktuppgång sedan födsel: +290g (3270g vid födsel)


Kommentarer
Postat av: Jessica - I väntan på lilla pyret

Vilken liten sötnos! Blir helt frälst & kan knappt vänta till min lilla är här. Grattis! :)

Postat av: Emma

Åh jag saknar honom, kanske kan du och melvin hälsa på mig på tisdag?

2011-06-19 @ 01:00:27
Postat av: Jessica - I väntan på lilla pyret

Nej, nu har vi nått the final countdown :) Spännande!

2011-06-19 @ 21:37:40
URL: http://zoulful.blogg.se/
Postat av: ung2barnsmamma

gud så söt pojk du har

2011-06-21 @ 11:23:34
URL: http://minatankaromlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback