Bm-besök v.28+3

Dagens besök hos barnmorskan gick ganska bra, var inget långt besök denna gång.. Mätte magen (sf-mått), lyssnade hjärtljud och tog blodtryck. Så mysigt att lyssna på hjärtljuden. Sen kände hon på magen också och då blev det ett himla liv på lillpojken!

Dock var mitt blodtryck lite högt o jag har faktiskt känt av huvudvärk den senaste tiden. Min bm sa att om det fortsätter ska jag ringa så jag får en extra koll med blodtryck och urinprov.

Sf-mått: 26 cm
Hjärtljud: 140
Blodtryck: 115/80 (sist var det 130/70)



Kommentarer
Postat av: Mija

när kan jag ta ett test så det visar till 100 att jag e gravid.?

vilket test e bäst.?

Postat av: Jennie - Stolt hundägare och blivande mamma

Skönt att allt såg bra ut förutom ditt blodtryck, inget vidare! grattis till graviditeten..

2011-03-23 @ 19:57:12
URL: http://jenniezen.blogg.se/
Postat av: Jessica ♥ mamma till alicia ♥

SV: Härligt :) Jadå vi mår toppen!

Hoppas huvudvärken håller sig borta och att blodtrycket blir bättre.

Kram

2011-03-23 @ 23:59:24
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback