Gårdagens bm-besök

Var hos bm igår på kontroll. Pratade allmänt och jag berättade hur dåligt jag mår nu med sömn o rygg o fogar o så. Hon sa att nu är det för tidigt för bebis att komma ut vilket jag vet, men att jag får ringa förlossningen om 1-2veckor om jag fortfarande har så ont o inte får sova så kanske jag kan få igångsättning. Så förhoppningsvis kommer jag sättas igång om kanske 1½ vecka.. Måtten och allt annat såg iaf bra ut.

SF-mått: 32-33
Blodtryck: 120/80
Bebisens hjärtljud: 143



Kommentarer
Postat av: Rebecca - 18 år och gravid!

Jag har samma problem, kan inte heller sova om nätterna pga fogarna och ryggen :/ Om jag väl somnar, så vaknar jag alltid av värk :/ Hoppas du kan få igångsättning.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback