Eftermiddag på Gränby C

Gick upp i bra tid imorse, var tvungen efter att Melvin bajsat o jag ville inte att det skulle få vara kvar så var bara upp och byta och efteråt var man ju rätt klarvaken.

Efter bvc-besöket tog vi direkt bussen till stan för att sen byta till nästa buss mot Gränby C, var super fint väder idag men det blåste för mycket annars var min plan att gå sista biten till gränby istället för att åka buss.

Gränby besöket var tänkt att bli "nån timme" men slutade efter nästan 6h!! Syster kom och mötte oss och sedan flöt tiden på supersnabbt, köpte iaf saker för hand-och fotavtryck samt tog oss fika eller ja en chailatte för min del. Passade på att köpa chaite också så nu är tanken att jag ska göra chailatte här hemma med, är ju så gott!
Sötnosen blev mest buren i bärselen av sin moster och det tyckte han som vanligt om :)

Väl hemma så hade pappas kompis kommit så det pratades endel och så blev det matlagning, thaikycklinggryta med ris :) Gott och simpelt. Därefter lite smakis för pluttas och så matning av honom innan det var dags för honom att sova. Sen har jag tagit det hyfsat lugnt framför datorn, imorgon blir det att gjuta avtryck samt träna en sväng på gymmet medans syster passar Melvin :) Tanken var att Robin skulle ha Melvin medans jag tränade men de ville att han skulle jobba imorgon så då fick det bli så istället.


Kommentarer
Postat av: Louise

Tack! .) Det är min svärmor som har sytt så tyvärr finns det inte att köpa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback