Resten av helgen!

Har inte orkat blogga igår då jag blivit förkyld :( O i lördags kom vi hem sent. Iaf så tänkte jag skriva lite om vår helg nu. Lördagen började lugnt, blev lite plockande här hemma på förmiddagen. Sen på kvällen åkte vi hem till kusinerna då min faster fyllt år så vi åt tacomiddag där och sen fika :) Fick knappt hålla min sötnos på hela kvällen så jag började sakna honom för helt plötsligt hade de gått till ett annat rum med honom.

Kom hem först vid 22.30 tiden så då var det direkt i säng med Melvin som var super trött!

Sov gott och sen vaknade jag tok förkyld men mesta dels en super ond hals o så feber :( Var bara ren vilodag och självklart så jobbade Robin hela dagen, hade turen att pappa var hemma och kunde låta mig vila lite för jag ville absolut inte göra Melvin sjuk. Hann upp en liten sväng på vinden och plocka ner lite av mina gamla leksaker :) (Inlägg om de kommer imorgon )

Somnade gott efter en alvedon och svettades som en galning men mådde endå lite bättre när jag sen vaknade.


Kommentarer
Postat av: Marie

Ussa med förkylning! Hoppas du blir frisk fort!

Såg mejlet men det gällde bara utvalda varor av H&M. Ska till H&M på fredag tror jag och klämma lite på jackan och fundera...;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback