Söndag hemma hos oss

Klev upp i hyfsad tid imorse efter en underbar natt då Melvin sov från ca 21 - 21.30 till 05.30! Så skönt efter den superdåliga natten innan. Låg sen och myste tillsammans i sängen innan vi klev upp för dagen.

Efter frukost började vi med städning av huset, var endel att göra så det tog sin lilla tid. Men gud så skönt när det var färdigt och man bara kunde sätta sig ner och njuta av ett städat hem!! Sen var det dags att göra lite lunch, som blev rejäl idag eftersom att Robin ska jobba hela kvällen. Robin gav Melvin lite smakis idag också, samma visa som vanligt när det är slut = inte glad Melvin, men endå har han fått lite mer idag. Efter det bakade jag lite muffins till fika.

Jag och Melvin följde med Robin till tåget när han skulle åka till jobbet och så gick vi en extra sväng så vi fick oss en höstpromenad i det fina och underbart sköna vädret! Luften är så himla frisk ute nu och Melvin sov riktigt skönt i vagnen. Väl hemma har vi mest myst och sen har vi haft en liten lekstund också.

Har ätit lite varma mackor till kvällsmat och nu har Melvin somnat till i mitt knä, han ska snart få sitt sista mål för dagen så han kan sova för natten i sin säng sen. Han har varit på toppen humör idag, raka motsatsen mot gårdagen!

När Melvin är lagd för natten ska jag nog kolla lite serieavsnitt på datorn och imorgon så är det enda planerade för min del lite träning medans Robin gosar med Melvin.


Kommentarer
Postat av: Emma

Han är ju bara så söt, älskade lilla plutt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback