Ta sig framåt!

Dagen började ganska lugnt, blev 1 matning i natt med. Dock så var jag uppe vid 5 för Melvin gnällde då så jag fick passa på att värma en vetekudde för jag hade ont i ryggen då. Gick upp vid 8 sen åkte vi till stan närmre 10 tiden. Träffade Robin där och så gick jag o tränade medans de fixade lite småsaker på stan.

Åkte sen hemåt och åt lunch samt gav smakportion, är så imponerad över hur bra han äter det nu. Han ville ha mer när det var slut!

Gjorde iordning kakdeg och sen fortsatte jag med lite småfix här hemma. Medans jag gjorde mat satt Melvin i gåstolen och då tog han sig framåt så nu verkar han förstå hur han ska göra för att ta sig framåt med :)

Gräddade kakorna efter maten och de blev toppenbra, så nu är en sort fixad till dopfikat iaf! Har suttit framför tvn och gjort lite dopplanering och Melvin har fått sista målet mat. Ska sova om en stund då jag är jättetrött.

Imorgon blir det träning igen och sen på kvällen blir det mys i lugn och ro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback