Tisdagsträning..

Igår blev det lite träning på förmiddagen, jag och Melvin åkte till stan där Robin mötte oss när han kom från jobbet så kunde jag gå till gymmet och de passa på att mysa under tiden. Var riktigt skönt att gymma som vanligt, när jag var klar så väntade älsklingarna i gymmets kafeteria och då gick vi och köpte varsin korv samt munkar på marknaden igen innan vi åkte hemåt.

Väl hemma blev det väl inte sådär överdrivet mkt gjort, satt mest vid datorn och myste med Melvin. Sen passade Melvin och Robin på att sova middag tillsammans på sängen, blev visst ett par timmar..

Satte oss sen och skrev inköpslista och så blev det veckohandling på Maxi. Hem och äta middag och så ge smakis till Melvin. Blev mäkta förvånad då inte allt åkte ut igen utan nu smakade han och svalde allt!! Min duktiga kille!

Sen var det lite mys innan det var dags för kvällsmålet och sängen för Melvin, dock så låg han vaken ca 1½ timme men tillslut så somnade han. Som tur var fick vi en bättre natt, han vaknade en gång för mat och somnade sen snabbt om igen.

Idag ska vi försöka få lite städat här hemma, Robin skulle varit ledig men de ringde från hans jobb igår och frågade om han kunde jobba idag så då fick det bli så. Dubbellön är ju inte fy skam det heller.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Mm väldigt snygg jacka, du gjorde ett bra val :)



Allt bra annars? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback