Träna och svårt att somna...

Hade en riktigt mysig morgon med mitt lilla hjärta, gav honom smakprotion mitt på dagen av morot samt katrinplommon och allt gick i i snabb takt, sen blev han ledsen när det var slut. Så det är ju ett gott betyg iaf, vill inte ge alltför mkt nu i början heller så nu får han denna mängden ett par dagar hade jag tänkt och sen kan han få lite mer eftersom att det ännu inte ska ersätta något mål med ersättning.

Efter lunch var det dags att åka med bussen in till stan och möta Robin som åkte hem med Melvin medans jag gick och tränade en timme. Skönt att träna igen, nu har jag tränat mina 3 gånger för denna vecka. Känns bra att få lite rutin på det och tanken är att jag ska träna ca 3ggr i veckan nu framöver också.

När jag kom hem så sov sötnosen och jag passade på att sitta lite vid datorn samt kika på bilderna som jag skickat på framkallning då de kommit till oss idag.

Lagade mat med Robin, blev baconinlindad kycklingfilé med creméfraiche täcke och pommes idag :) Gott som vanligt.

Sen somnade Melvin så vi tänkte låta honom sova för natten men då vaknade han igen och ville ha mat och sen ville han minsann inte sova mer så nu får vi se när han blir trött igen och vill sova. Lika som förra fredagen, hoppas han snart blir trött för jag vill gärna sova snart.

Imorgon börjar Robin mitt på dagen så vi ska väl ta det lugnt på förmiddagen sen ska jag väl mysa och leka med Melvin på eftermiddagen tills Robin kommer hem på kvällen någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback