Träning samt mammafika :)

Dagen började än en gång lugnt och behagligt, åt frukost och sen tog vi det bara kolugnt. Åkte till stan vid 10.40 tiden och tränade på gymmet medans Robin gick runt med Melvin och kikade på annat. Väl klar på gymmet så åkte Robin hem och jag tog med mig Melvin på mammafika :) Alltid lika trevligt och nu har ju i princip alla bebbar kommit ut.

Denna gången gick vi till frälsis som jag aldrig varit på tidigare, perfekt för det var bra med plats för barnvagnarna och inte hutlöst dyrt heller som det annars brukar kunna vara på fik. Tog mig en räksmörgås samt en läsk så jag fick lite lunch i mig. Satt och pratade i någon timme sen gick jag och köpte träningsskorna innan jag fortsatte till bussen hemåt.

När vi kom hem så passade vi på att plocka undan här och städa av så att det är fräscht när pastorn/prästen kommer för dopsamtal imorgon.

Sen blev det enkelkvällsmat innan Robin och pappa åkte och kastade en gammalsoffa vi haft på övervåningen och sen hämtade mig och Melvin för att åka vidare till min syster där vi skulle hämta en annan soffa och en säng :) Sötnosen var jätteglad när vi var där och lekte med sin barbapappa skallra. En riktig favoritleksak för honom!

Åkte hem och sen har vi inte gjort så mkt, bara tagit det lugnt. Gav gröt och mat till Melvin strax före 21 och nu ligger han och sover så sött :) Ska väl sova om ett tag hade jag tänkt.

Kommentarer
Postat av: Carin

Spännande med dopsamtal, de kommer vi med få sedan i november. Du måste berätta hur de gick sen!



Ja det var en snopen kommentar från henne, förstår inte hur man kan säga så. Hur kan man bara anta att någon är gravid lixom.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback