Trevlig lördag :)

Lugn start på dagen, Robin var på jobbet så jag och Melvin hade en mysig morgon för oss själva. Sen var det invigning av gåstolen för Melvins del :) Kul en stund tyckte han!

Tog en promenad hem till min farmor och farfar för att lämna tyg och nu var de hemma :) Även min faster och ena kusin var där, fick lite fika samt pratade. Sen blev klockan såpass mycket att det var lunchtid så jag blev bjuden på korv också. Melvin fick mysa med både sin gammelfaster och sin gammelfarfar, är något speciellt med min farfar för Melvin skrattar alltid åt honom :D Kom hem igen strax före Robin kom hem från jobbet så jag var iväg ca 3h.

Var riktigt fint väder ute, sommarvärme så fikat blev utomhus :) Solens strålar värmde riktigt ordentligt och det kändes nästan inte som höst.

Lugn eftermiddag här hemma och mysmiddag med hemmagjord pizza. Sen var det mer bus med lilla prinsen innan det var läggdags, han somnade för en liten stund sen då han bökade endel innan han kom till ro.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback