Lazy Sunday

Dagen har varit superlugn här hemma, bara myst och tagit det lugnt. Började dagen med en sovmorgon som var välbehövlig medans Robin hade Melvin en stund. Sen var det lugn förmiddag o så gick vi till affären för att handla till middagen.

Väl tillbaka från affären badade jag och Melvin tillsammans, han tycker de e så mysigt och blir jättelugn av det. Sen hade klockan dragit iväg ordentligt så då hjälptes vi åt med middagen eftersom Robin skulle iväg och jobba kväll. Sen har bara jag och Melvin myst tillsammans, alltid lika tråkigt när Robin jobbar kväll men så är det ibland får trösta oss med att han iallafall har ett jobb och får in lite extra pengar på de här passen.

Nu ligger lillprinsen o sover så sött i sin säng och jag tänkte kolla runt lite mer innan jag också ska sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback