Måndag igen då..

Så var det ny vecka igen då, om precis 1 vecka så fyller min lilla älskling 4 månader! Idag åkte vi in till stan för att fixa lite ärenden, köpte tyg+band till dopklänningen, slips som Robin ska ha på dopet, samt klänning till mig.

Sen fika och så hemåt igen, skönt att få det fixat även om det är massor kvar att fixa till dopet. När vi kommit hem så myste vi och Melvin lekte i babygymmet. Passade på att kika på lite foton i datorn också. Åkte och storhandlade och sen var det middagsdags, blev en sån fryst paj för min del, smidigt och helt ok gott.

Ikväll har jag sett fångarna på fortet på datorn och myst med Melvin, just nu har Robin honom och han ska förhoppningsvis somna snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback