Måndag igen!

Så var det Måndag och ny vecka igen. Idag har vi varit på gravid/mammaträff på stan :) Alltid lika trevlig och skönt att få komma ut lite :)

Melvin skötte sig bra som vanligt dock så spydde han ett öpar ggr så han kunde inte få bytt till rena kläder då jag inte hade några fler med mig :/ Tur att han inte verkade bry sig om det iallafall. När pappa slutade jobbade hömtade han upp oss för handling av mat på Maxi. Väl hemma var det middag och sen bada nerspydda Melvin så han blev ren igen.

Kvällen har annars flutit på som vanligt, Melvin får sista målet mat för kvällen  nu och sen är det sängen som gäller för honom.

Imorgon så kommer de och river upp golvet i köket här hemma så jag antar att det kommer vara endel stök och bök, tur att vi ska iväg en sväng till bvc vid 11.30 så man kommer ifrån det en liten stund iallafall, kanske passar på att gå förbi min farmor och farfar då om det är fint väder ute.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback