Övertrött pojke

Dagen har varit bra även om det blivit lite spyor nu och då från Melvin, han spydde bland annat ner sin säng tidigt imorse så Robin fick lägga en handduk så han kunde få sova vidare o så fick jag byta sängkläder och tvätta när vi hade gått upp för dagen istället. Blev även bad för Melvin som hade intorkad spya i håret stackarn.

Melvin blev övertrött 2 gånger idag, en gång på förmiddagen då vi var hemma så jag fick gå runt o vagga tills han lugnade ner sig och somnade sen var vi på Gränby C o då fick jag bära igen, tillslut somnade han iaf. Tycker så synd om honom när han är så trött men endå inte kan sova.

Träffade på min faster och ena kusin där också, så blev en liten pratstund. Köpte sockerpasta på Panduro också tänkte prova på cupcakes som jag bakade när jag kom hem.

Ska snart dekorera ett par av cupcakesen tänkte jag, resten ska med till min mamma imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback