Söndagen :)

Blev en lugndag här hemma, Robin jobbade hela dagen så vi var själva förutom min pappa med särbo som också var här. Tog en promenad mitt på dagen när Melvin skulle sova, var underbart väder och så skönt att få lite frisk luft!

Väl hemma fixade jag lite småsaker och sen åkte pappa med särbo till stan, de tog med Melvin eftersom att jag skulle dammsuga här hemma o de skulle bara vara borta en liten stund. De var borta längre än det var tänkt så jag hann klart med cupcakesen som jag bakade också, blev med vanilj/kokossmak.

När de kom hem berättade de att folk trodde att Melvin var deras son, haha tyckte de va lite roligt. Var tom folk som vet vem pappa är som hade frågat.

Åt middag i lugn och ro lagom till Robin kom hem, korv i ugn var det som serverades. Riktigt gott! Sen cupcake till efterrätt förstås! Melvin somnade lite tidigare än vanligt så fick en lugn kväll :)


Sötnosen med sin morfar idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback