Lördag - Hemmamysdag!

Dagen blev en riktig hemmamysdag, var bara hemma och myste, lekte och tog det allmänt lugnt. Melvin mådde lite bättre uynder dgaen men ville fortfarande mest ha ersättning som mat.

Bakade en sockerkaka tills Robin kom hem från jobbet, samt kikade på tv. När Robin kom hem fick jag ett litet break vid datorn medans han myste med Melvin. Sen hann jag med en dusch innan jag skulle starta grillen.

Hade varit riktigt dåligt väder hela dagen med massor av snöblask men det hade som tur var slutat. Grillade kött och åt klyftpotatis till, gott och enkelt men tyvärr blev inte grillningen så bra då vi hade behövt mer briketter. När Melvin var lagd så tittade vi på film tillsammans, en American Pie och mumsade glass och chips :)


Sötnosen när han fick lite mat i min famn <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback