Lördag - Underbar vårvärme

Dagen började lugnt, bestämde att det blev en liten mammaträff på stan med Emma och tvillingarna :) Spelade lite spel på morgonen och lekte med busungen, sen tog han en liten tupplur eftersom att han inte somnat om tidigare på morgonen efter att han ätit.

Gjorde mig iordning medans Robin myste med Melvin och gjorde honom klar. Tog bussen strax efter 11 till stan och gick till Åhlens där jag sen mötte upp Emma o tvillingarna. Gick till Max så tvillingarna och emma fick äta. Sen gick vi runt i lite butiker, blev inte mycket tittat på pga. allt folk. Sista gången jag ger mig ut en lönelördag, gör det normalt inte och nu vet jag varför.

Väl hemma lekte Melvin med Robin och fick mat, sen var det dags att laga vår middag, tacos eftersom att robin senare skulle åka och jobba.

När Robin åkte till jobbet busade jag och Melvin på hans rum innan det var dags för kvällsgröten. La honom vid 19 och han somnade snabbt.

Nu har jag bara njutit av lugnet och funderar på att se någon film.


Sötnosen, Alice och Isak idag :)


Kommentarer
Postat av: Carin

just de ja lönedax... jag som skall ut i butiker imorrn.. jaja ;) Det går ju de med, på stora varuhus är det oftast inga problem iaf.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback