Påskafton :)

Påskafton bjöd på lugnfrukost som start på dagen, senare cupcakes bak och så göra sig klar inför middag hos farmor och farfar med hela tjocka släkten (nästintill).

Åkte med bilen upp i förväg då cupcakesen skulle med utan att bli totalmosade. När vi kom dit hade nästan alla kommit redan var bara ett par vi väntade på. Passade på att låna min minsta kusin Edvin och gosa lite eftersom att Melvin var på väg dit med pappa/morfar och Anki samt hunden.

Sen bjöds det på stoor och god påskbuffé! Allt var verkligen supersmarrigt! Riktigt trevligt som vanligt att träffa släkten och blir lika förvånad varje gång när jag träffar min kusin som är 7 år yngre, lång som en flaggstång redan verkar som han växt om mig o då är inte jag särskilt kort.

Kvällen var lugn och trevlig där och cupcakesen jag gjorde var uppskattade :) 

Gick sen en promenad hem igen så Melvin kunde fortsätta sova i vagnen där han hade somnat seeent!
Lyfte över prinsen i sängen och sen bums i säng själv.
 


Jag med min yngsta och sötaste kusin Edvin -- Melvin prinsen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback