Söndag - Jakt på cykelsits..

Dagem blrjade lugnt efter en riktigt dålig natt där Melvin sov ungefär 30min från mellan 03-06... Inge vidare kul och jag och Robin var som zoombies när vi klev ur sängen. Melvin verkade däremot vara full av energi.

Efter frukost och varsin dusch bestämde vi oss för att vi skulle åka till stan då Robin behövde ny slang till sin cykel och jag ville köpa cykelsits + hjälm till Melvin. Hittade slang och hjälm på Biltema och sen fortsatte jakten på cykelsits. Var också in på Rusta för att köpa ett par ansiktsmasker till mig och så lunchade vi på Ikea. Sen tog Robin bussern till centralen då han skulle jobba så jag fick fortsätta leta ensam.

Åkte först förbi syster med sambo i deras golvläggnings kaos så att Melvin fick säga hej till sin moster lite grann. Blev lite prat innan jag och Melvin åkte till Gränby C där jag tillslut hittade en fin cykelsits till rätt pris. Åkte  hem och på hemvägen somnade Melvin i bilen, passade på att Monteracykelsitsen direkt så att Melvin fick sova klart. Strax efter jag var klar med monteringen vaknade Melvin så han fick sig lite middag innan vi tog en cykeltur.

Cykelturen gick jättebra och Melvin verkade gilla det. Åkte till min farmor och farfar där vi stannade en liten stund innan vi tog cykeln hem.

Hade så ont i örat när vi kom hem så jag la mig på sängen en stund och vilade samtidigt som jag höll koll på Melvin som lekte på golvet brevid. Sen ringde mamma och vi pratade en stund innan jag startade grillen. Förberedde köttet och sen kom pappa hem, Melvin blev såklart jätteglad av att se morfar och kröp efter honom hela tiden :)

Åt sen middag och så las Melvin, ´han somnade snabbt och smidigt. Nu har vi bara latat oss resten av kvällen!


Kommentarer
Postat av: Emma

Finaste bebisen <3

2012-04-29 @ 23:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback