Tisdag - Hemmamys och första stegen :)

Dagen började lugnt,´riktigt förkyld kände jag mig så ingen idé att ge sig ut och smitta andra. Var egentligen mammaträff men orkade inte och så ville jag som sagt inte smitta de andra mammorna och bebisarna. Så dagen blev lugn här hemma. Tittade på tv, myste och lekte. Gjorde egen glass med drottningsylt som smaksättning :)

Melvin fick fortsätta träna på att äta själv med sin nya sked och det gick ganska bra. På eftermiddagen/kvällen när pappa kommit hem så fick han för sig att låta Melvin gå ett par steg till mig, och helt otroligt nog så tog han sina första steg utan stöd <3 Min älskade prins var så himla duktig! Sen tränade vi fram och tillbaka flera gånger och det gick jättebra!

Tunnade ur mitt hår efter en dusch och man kunde verkligen tro att jag inte hade nåt hår kvar när man såg hur mkt det var men jo jag har ju det ;)

Åt middag och tog en kort runda på 5 min runt kvarteret så att Melvin skulle få lite friskluft innan läggdags. Han somnade innan vi kom hem så fick lyfta över honom till sängen och ge flaskan där så att han kunde fortsätta sova.

Kikade lite på tv och satt vid datorn under kvällen och sen somnade jag såfort jag lagt huvudet på kudden.


Trött kille efter en kooort promenad :)


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Liten tuffing som somnat :) Ja det där med håret känns igen, man tror att man ska vara flintis men så är det ju inte, men tur att man har tjockt hår! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback