Tisdag - Vårpromenad

Dagen började lugnt, efter att Melvin fått sin flaska på morgonen somnade han tillslut om en stund och sen klev vi upp vid 07.30. Myste framför tv´n, lekte och spelade tv-spel.

Efter att Melvin fått sin lunch tog vi en långpromenad i vårvädret, Robin följde bara med halva vägen då han skulle ta bussen till stan men jag och Melvin fortsatte förbi min farmor och farfar samt en bra bit till innan vi gick hemåt. Så härligt att komma ut och röra på sig och uppiggande att se alla blommor och poppar upp här och var :)

Väl hemma igen blev det mer lek och mys, därefter sovdax igen för lilla prinsen så då plockade jag fram kyckling från frysen till dagens middag. När Melvin hade vaknat så var Robin hemma från stan igen så då fick jag lite egentid vid datorn. Därefter blev det mer lek, lite spelande och mys innan jag började med dagens middag som bestod av kycklinggryta, ris och sallad :)

Efter middagen fick Melvin en flaska ersättning och sen stupade han rätt i säng, han var så trött sötnosen! Nu har han sovit nån timme och jag har hunnit vika tvätt och sitta här en stund. Ska nog gå ner och umgås med min stora älskling strax :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback