Beställt höst o vinterskor

Nu är höst/vinterskor beställda både till mig och sötnosen. Blev ett par Kavat defender till Melvin, tycker att de är alldeles för dyrt med 649kr men fick 300kr rabatt så då blev det 349kr vilket känns ganska okej. Skönt att veta att han kommer hålla sig varm och torr om fötterna åtminstone, det är det viktigaste.
 
Beställde också ett par boots till mig som passar perfekt nu i höst, halva priset så 199kr för de. Inte fy skam må jag säga, alla mina höst o vinter skor är trasiga så var bara börja med att iaf köpa ett par.
 

Kommentarer
Postat av: mikaela

Från vilken sida har du beställt skorna? Dom har jätte fina båda två!:)

Svar: Beställde båda två på ellos men i två olika beställningar :) Om du vill ha 300kr rabatten så sök på google minns inte koden. Tack :)
summermom.blogg.se

Postat av: Emma

De kommer bli toppen till Melvin :) skönt att du hittade till dig själv också till så bra pris!

Svar: Ja det tror jag säkert, bara lägga i en sula i början av vintern så passar de bättre :)
summermom.blogg.se

2012-08-23 @ 13:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback