Fredag - Reashopping

Efter frukost gjorde jag mig och Melvin klara och sen gick vi och tog bussen till stan. Det var Robin som körde den bussen vi åkte med, kul för Melvin som satt o sa pappa och skönt för mig som slapp sitta på helspänn eftersom att Robin kör lugnt och bra :)

Mamma mötte upp oss i stan och så gick vi runt och tittade/handlade. Köpte inte så mycket men lite blev det iaf. Fikade och tittade lite mer innan mamma skulle åka hemåt. Gav Melvin mat och tittade lite mer innan vi mötte Robin för lunchdejt :) Mysigt att få äta lunch tillsammans.

Sen åkte jag och Melvin hem medans Robin tog över en annan buss. Väl hemma blev det mest bus och lek, middag för sötnosen och lite mer lek innan han blev lagd för natten. Strax efter Melvin hade somnat kom stora älsklingen hem ♥

Myskväll i soffan och sen sova










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback