Onsdag - Julklappar och julbord

Hade lugn och mysig förmiddag hemma, busade med sötnosen och skrev upp lite på listan vad som ska hinnas fixas innan mini kommer. Det närmar sig ju och då är det skönt att kunna bocka av lite åtminstone. Tanken är att jag snart ska börja packa bb-väskan.
 
Efter lunch var det sovdags för Melvin och jag passade på att se senaste avsnittet av Så mycket bättre som jag hade missat, skönt att vara ikapp inför det sista avsnittet som går i helgen. Efter att Melvin hade vaknat åkte vi till Gränby C där vi mötte upp Robin som kommit direkt från jobbet. Han skulle köpa julklapp till mig så jag fick visa vad jag önskade mig och sen skiljdes vi åt en stund så han kunde handla julklapp och jag passade på att köpa lite välbehövliga saker, visar dem i ett eget inlägg istället.
 
Fick höra att även syster var på Gränby så vi gick och sa hej till henne innan vi fortsatte vidare till ett par butiker för lite julklappar. Nu är alla julklappar klara utom en. Skönt att vara så gott som klara och slippa trängas med allt folk nästa vecka när lön och barnbidrag kommer.
 
Åkte vidare till Ikea och åt julbord samt köpte stekpanna eftersom våra är riktigt dåliga. Julbordet var gott och Melvin fick smaka endel av oss =). Det verkar som att hans mjölkallergi äntligen har växt bort, vi håller på och återintroducerar mjölk i hans kost och hittills går det bra. Men han har inte fått jättemängder ännu och inte mjölk att dricka tex.
 
Tanka bilen och sen hemåt, slog in julklappar och sen var det lugn kväll i soffan som gällde. Helt slut i kroppen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback