Torsdag - Fix hemma och promenad till affären

Blev ännu en hemma dag, snöade hela förmmiddagen och då passade jag och Melvin på att gosa samt busa. Sen var det lunch och sovdags för prinsen, han sov hela 2timmar så jag hann både vila och fixa lite inför middagen. Stuvade om i frysen lite också så vi lättare ska hitta det vi ska ha.

Robin hann också komma hem innan Melvin hade vaknat så han tog hand om snön som fallit under dagen. Tog en promenad till affären med pulkan efter att jag hade ställt in kyckling i ugnen. Melvin satt så nöjt i pulkan och såg sig omkring, extra kul var det på hemvägen när Robin sprang bitvis så han åkte riktigt snabbt i pulkan :)

Åt middag och även idag hade jag uppenbarligen lyckats väl med maten. Hjälptes åt att plocka undan sen fick jag en stund framför tvn medans Melvin blev badad och så mys med Melvin igen.

Melvin kunde inte somna så jag lät honom ligga och gosa med mig vid tvn en stund innan jag la honom och han somnade snabbt. Kanske bara var lite extra gos som behövdes ♥

Kvällsfika och mer tv-tittande och snart väntar sängen. Imorgon är det bmbesök igen o så kanske det blir en liten sväng i stan också.





Storebror och mini gosar ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback