Torsdag - Pannkakor och luciamys =)

Lucia morgon framför tvn med både julkalender och luciatåg fick bli starten på vår dag. Frukost och sen lek och bus, däreftger bakade jag lite kakor och så gick vi och köpte lite mandel så jag kunde baka bondkakor också. Hem och göra pannkakor till mig och sötnosen, första gången med riktiga pannkakor gjorda på mjölk för Melvin och han smaskade massor, han fick lite hallon till.
 
Efter att vi hade ätit gjorde jag iordning degen till kakorna och la in i kylen och så var det sovdags för Melvin. Under tiden han sov så passade jag på att diska undan och fixa allmänt här hemma. Blev lite vila i soffan också.
 
Bakade ut kakorna och så var det dags för mellanmål för Melvin. Busade lite mer och sen började vi med middagen, lax med fetaostpesto och couscous stod på menyn för dagen :) Blev gott faktiskt, spännande att prova fetaostpeston.
 
Efter middagen myste vi framför tvn innan det var dags för Melvin att sova. Han somnade jättesnabbt, så han var verkligen trött efter dagen. Fortsatte kvällen i soffan för att vila rygg och fogar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback