Fredag - Promenad & träff med syster/moster

Dagen började lugnt, men sen fick robin samtal från jobbet som undrade om han kunde komma tidigare så då blev vi ensamma. Tog en promanad med sötnosen i det underbara vädret så att han kunde få sova ute :) Super skönt väder, kanske 2- grader bara mot tidigare 15-16 grader kallt.

Väl tillbaka gjorde jag mig i ordning medans Melvin sov vidare, sen var det bara att väcka honom och in i bilen för att åka och träffa min fina syster (melvins moster) och gå en sväng på gränby. Behövde köpa nya byxor till Melvin och det hittade jag på H&M där jag hade rabatt och 50kr check så blev 50 kr att betala för 2 par byxor, verkligen som hittat!

Kollade på lite annat med men blev inget mer till honom, köpte earcuff örhängen till mig på Ur&Penn för ynka 20 kr och så lite mat till kvällen. Sen begav vi oss hem hit en stund innan syster blev upphämtad av sin sambo :)

Gjorde tacos till middag när Melvin somnat men hann inte mer än äta innan krånglet började, dock var det lindrigt mot natten. Natten var hemsk, Melvin vaknade typ var 5:e-10:e minut hela natten o skrek o gnällde o jag vet inte vad.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

De har 80 i bodys och pyjamas men får snart börja med 86. Byxor är det 80 och får nog börja med 86 där med, får visa byxor i storlek 80 är så små i storlekarna...



Vad fina bilder =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback