Helgen som varit

Helgen har varit iskall så vi har spenderat den inne, vill egentligen komma ut en liten stund varje dag för Melvins skull så han får friskluft också. Men nu har det varit ca -20 grader te och då är det inte vidare skönt att gå ut för någon av oss. Har mest myst nu i helgen, städat och plockat sen har vi varit hemma ensamma mest då Robin jobbade hela lördagen och halva dagen idag.

Igår så små kikade jag lite på melodifestivalen på kvällen också, men det var inget som föll mig i smaken direkt när det gällde musiken så jag kikade på serier istället.

Sötnosen har vaknat flera gånger på kvällarna den senaste tiden, vilket inte är allt för skoj för då slutar det med att han helt plötsligt är pigg några timmar till och får somna hos oss, och då sover vi inte bra. Ikväll verkar han dock lugnare, men nu blev han lagd för natten senare också. Har även hunnit med att packa ner sängmobilen som Melvin har haft och alla kläder i storlek 62 i en märkt och försluten låda. Skönt att ha alla bebissaker organiserade tills man någongång får fler barn.

Middagen idag blev panerad fisk med potatis och sås, gott och ganska enkelt dessutom hade vi allt hemma :)

I veckan så ska vi på bvc-besök för vägning och mätning och sen ska jag och Melvin åka och hälsa på min fina vän Sandra med familj :) Ska bli skoj att ha lite att göra, sen tänkte jag försöka fortsätta rensningarna här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback