Onsdag - Ikea

Dagen började med matning ca 07.30, dock så skrek inte Melvin av hunger då men jag tyckte det var lagomtid för honom att få i sig lite frukost. Verkar som att havregrynsgröten gjort honom proppmätt :)

Klev ur sängen strax efter 8 då jag skulle hinna äta frukost själv samt göra oss båda klara innan bussen gick vid 10 tiden. Var glashalt när jag gick till bussen så var livrädd för att halka, men som tur var så gjorde jag inte det. Åkte till Ikea där jag mötte upp mammavännen Emma med hennes tvillingar Isak och Alice :) Gick ett varv på övervåningen och sen åt vi lunch i restaurangen :) Gott som alltid på Ikea och såklart prisvärt! Gick en sväng till på barnavdelningen innan vi åkte ner till husgeråden. Idag köpte jag ingenting men såg som alltid massor av saker som jag vill ha när vi flyttar.

Var inne ett par timmar på Ikea så när vi var klara där var jag tvungen att ta bussen tillbaka till stan eftersom jag skulle åka samma buss som mamma hem hit. Väl här så fikade vi och Melvin fick mysa med sin mormor. Han sken upp som en sol när han såg henne! Hon hade också med sig 2 stickade tröjor till Melvin från en på hennes jobbs mamma. Jättefina var de, ska ta kort imorgon tänkte jag.

Resten av kvällen har varit lugn, åt bara soppa med bröd till middag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback