Söndag - Promenad och bad :)

Dagen började med mys här hemma (som alltid?), sen bestämde vi oss för att ta en promenad med Melvin i pulkan när Robin endå skulle till tåget. Gick promenaden i slasket och Melvin verkade tycka om att åka i pulkan. När vi kom hem var jag genomblöt om fötterna eftersom mina vinterskor är trasiga. Verkligen högtid att skaffa nya snart, kanske passar på nu när de börjar rea ut :)

Väl hemma fick Melvin mat och sen lekte vi och myste :) Lagade mat till mig medans Melvin var i hoppgungan, blev lövbiffgryta med ris :)

Framåt kvällen fick Melvin ta sig ett bad och sen var det lite sagoläsning innan kvällsgröten och därefter var det godnatt för honom <3 Skrutten somnade rätt snabbt men fick gå in ett par gånger och flytta upp honom på kudden/ge lite koksalt då han är lite täppt i näsan nattetid.

Jag passade på att kika på ett serieavsnitt samt låna boken Insidan  av Liam Norberg som e-bok, den handlar om värdetransportrånet han var med i och fängelsetiden bland annat, så det blir nog intressant läsning.

Höll mig vaken tills Robin kom hem vid 00.30, sen somnade jag på stört!


I Pulkan samt Dagens Outfit för Melvin :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback