Dåligt bloggande

Usch vad dålig jag har varit på att blogga det senaste, får anstränga mig lite mer tror jag :)
Har iaf haft bra dagar och en riktigt mysig helg veckan som varit :) Ordnade mysmiddag med efterrätt i lördags o sen var det myskväll framför tv'n!

Idag har vi hunnit med mys här hemma och en sväng på stan, skulle först kolla på Boots apotek om de hade sån "teething gel" för bebisar som finns i Storbrittanien bland annat, men de hade de inte. Sen köpte jag lite nya diadem och en vattenkokare att ta med på resan till Melvin.

Väl hemma myste vi och spelade lite tv-spel. Sen var det storhandling och middag. Imorgon ska jag boka mammas födelsedagspresent :) O så tänkte jag börja göra hennes kort också som hon ska få. På Onsdag ska bilen lämnas in för urkoppling av airbag o sen i helgen ska faster med familj hälsas på så vi får se tillskottet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback