Infoträff och mysdag

Dagen började med massor av mys hela förmiddagen, natten hade också varit bra :) Blev lite wii spelande och sen ännu mera mys. Sötnosen var dock inte riktigt på humör utan lite smågnällig under hela dagen, han ville inte heller sova under dagen utan det låång tid att söva honom.

På eftermiddagen gjorde jag oss klara och sen åkte vi till stan då jag skulle på infomöte om kursen jag ska läsa på distans. Under tiden var Melvin med min syster och sambo eftersom att Robin var på jobbet. Mötte upp syster med sambo och tog med mig Melvin för att köpa mat och sen åka hemåt igen. Så skönt att komma hem då jag inte alls hade någon lust att gå ut.

När Melvin fått mat och jag ätit så var det sovdags för Melvin och därefter monterade jag in bilstolen i bilen igen :) Blev jättebra nu när den sitter i fram så vi får hoppas att Melvin tycker det samma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback