Fredag - Tandutdragning

Dagen började rätt lugnt, kunde knappt säga ett ord så försökte vara så tyst som möjligt och spara på rösten. Åkte & hämtade syster från jobbet vid 11 och åt lunch hemma hos henne samt umgicks ett tag innan jag skulle åka till tandläkaren medans hon tog hand om Melvin.

Sån tur att hon kunde då jag verkligen hatar att gå till tandläkaren så att ta med Melvin hade varit en väldigt dålig idé. Fick iaf tänderna utdragna tillslut (inför insättningen av tandställningen), sen var det bara gå med tussar i munnen ett tag, hade iaf med mig en sjal som fick agera som skydd så jag slapp gå runt o visa mig med tussar utstickande ur munnen.

Väl hos syster så tog jag alvedon och fick vila en stund på soffan så jag skulle kunna åka hem med Melvin sen.
Var hemma till strax före 17.45 då jag var tvungen att springa in på affären också.

Åt lite korv och potatissallad till middag men var väl inte sådär superskönt i munnen. Gav Melvin kvällsmål och sen la jag honom. Dock vakna han ett par gånger och tillslut fick han sova mellan oss i sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback