Lördag & Söndag

Tänkte skriva lite om vad vi hittade på under lördagen och söndagen.

Lördag Efter att ha sovit ett par timmar vaknade Melvin, underbart att få lyfta upp honom och gosa! Han såg jätteglad ut dessutom när han såg mig :) Gav Melvin mat och sen låg vi kvar i sängen nån timme till. Sen gick vi upp så Melvin fick leka och så kikade vi på tv.

Robin hade åkt till jobbet ganska tidigt så vi passade på att mysa inne underdagen, packade upp lite från resan och tog det allmänt lugnt. Melvin lyckades bli slickad av hunden ett par gånger och han tyckte väl inte direkt om det.. Till kvällen åt vi fajitas och sen blev det bara mys!

Söndag Jag & Melvin var ensamma igen, men Melvin var inte på sitt bästa humör precis så till eftermiddagen när det slutat blåsa så mycket ute gick jag på en promenad med honom. Det hjälpte verkligen, han älskar att se sig om! 

Innan vi gick hem så gick jag förbi ett dagis så att han fick gunga, vi var där och gungade i nästan 20minuter då han skrattade och skrattade :) Väl hemma var det dags för middag och sen sovapå det för prinsen. Då passade jag på att ta det lite lugnt och kolla en sväng på datorn.

Efter det så lekte vi  tills det var läggdags för Melvin. Därefter åt vi middag, bestående av våfflor då det var våffeldagen :)


Busungen som ställde sig under bordet & coolingen på promenaden :) 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback