Måndag & Tisdag - Hemresa och mammaträff

Måndagen börjades med frukost och sen var det packning och handling innan vi åt lunch och tillslut begav oss hemåt. Det var en underbar vår-dag med hela 15+ ute, så kändes inte lockande att sitta i en bil. Bilresan gick bra och vi stannade bara 2 gånger. Åt sallad på en rastplats vid solnedgången :)

Kom hem i hyfsat bra tid så då var det bara att ge Melvin gröt och sen natta honom. Resten av kvällen var allmänt lugn. Såg bla. Familjen Annorlunda på tv.

tisdagen så gick vi upp i bra tid, skulle iväg på mamma/bebisträff i stan så var bara att kliva ur sängen. Åkte bil till träffen och hade det trevligt där ett par timmar, åt lite lunch och fikade. Sen åkte jag och Melvin och hämtade fina syster/moster för en sväng på Gränby C! Där köptes ingenting mer än mat, har spanat in en heldel saker som jag skulle vilja köpa men jag väntar tills efter London.

Kom inte hem förrän vid 18.30 så då var det bara att mysa en stund innan det var gröt & läggdags. Därefter så åt jag min kvällsmat, blev en sallad och en bit ciabatta bröd.

 Packade upp endel sen vi var iväg och myste allmänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback