Söndag - Gunga och promenad

Robin skulle vara ledig hela dagen var det tänkt, men ja vad ska man säga? Verkar som han alltid behövs på sitt jobb, iaf så ringde de o frågade om han kunde jobba så han tacka såklart ja. Vi hade ju endå inget speciellt planerat för dagen så.

Jag och Melvin myste på här hemma, dock så ville han knappt äta alls vilket inte är likt honom, fick trugas och lura med majskrokar för att få i honom maten.

Efter lunch och sömn tog vi en sväng med vagnen han och jag, Robin hade redan hunnit iväg till jobbet. Stannade och lät honom gunga lite innan jag tog en ganska lagom lång promenad. Skönt att komma ut lite iaf.

När vi varit hemma en stund och jag försökt med mat igen så kändes sötnosen varm och mycket riktigt hade han lite feber. Så gav alvedon och myste med honom innan det var dags för bad igen. När det var dags för gröt innan natten vägrade han nästan, men lyckades få i honom det mesta iaf vilket kändes skönt då jag inte ville att han skulle vakna hungrig.

Åt lite pannkaka och lite korv med bröd till kvällsmat samt tog det lugnt innan Robin kom hem sent. Var bara direkt i säng så man skulle få lite sömn iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback