Fredag & Lördag - Mys och Dop

Fredagen bestod mest av hemma mys, skönt att ha en dag hemma. Var ut och gungade med sötnosen och lekte. Tittade på film på kvällen och åt lövbiff med pommes :) Sen mys med äppelpaj och chips.

Igår Lördag var det lite mer livat. Åkte till Faster med familj på dop, jätte kul och mysigt att få vara med :) Melvin var så himla duktig i kyrkan och satt som ett ljus när alla sjöng och sen bläddrade han i psalmboken resten av tiden. Efter dopet var vi på en jättetrevlig mottagning där vi blev bjudna på stooor buffé med massor av god mat och så tårta efter :) Dock hade jag så ont i huvudet att jag fick panik när vi väntade på maten så fick ta en tablett men då blev det bättre som tur var :)

Kom inte hem förräns vid 19. Var jättetrött och fortfarande mätt. Sen var det bara mys resten av kvällen, orkade inte med någon middag utan gick och la mig vid 21 då Melvin hade somnat.

(Inlägget kommer att uppdateras även med bilder)

Kommentarer
Postat av: Natali BLOGGAR OM LIVET ♥ ♥ ♥

Hej hopp - hittade hit från en tråd på FL - där vi båda hänger...woop woop. Nu kan du gissa dig till vem jag är och vilken tråd det gäller.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback