Torsdag - Klädletande..

Dagen började ganska tidigt eftersom jag somnade innan klockan ens var 21 igår kväll. Kunde inte somna om efter Melvins uppvaknanden under natten/sena natten o så tillslut på morgonen så klockan var runt 6 när jag lev upp.. Dock var nog ett avgörande att jag låg längst ut på kanten av sängen och då är det svårt att somna om även om man är trött.

Letade efter en klänning utan resultat och sen var det dags att göra sig klara för dagen. Åt frukost och lekte med Melvin innan det var dags att åka hem till syster för lite lunch och sen vidare till bla. Gränby där doppresenter skulle köpas och jag skulle leta kläder till mig för att ha på dopet. Syster hittade doppresenter men resultatet för min del i klädletandet var 0!!

Åkte hemåt efter att vi också kollat på skor åt syster och väl hemma så lyckades syrran hjälpa mig att välja en helt ok utstyrsel till dopet iaf.

Sen var det middagslagning, gjorde korvstroganoff med ris som jag åt tillsammans med syster. Melvin skulle prångt ha ris att äta under tiden så han fick lite iaf.

Tittade på tv och myste med Melvin och sen när Melvin var lagd och krånglat en hel del så var han uppe igen innan syster tog bussen hemåt. Då gick jag och la mig med Melvin och fick honom tillslut att somna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback